چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

فاطمه سعادتی، ملی پوش کاراته:

برای دومین بار با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفتم/این فدراسیون نمی گذارد ورزشکاران احساس تنهایی کنند

سعادتی

فاطمه سعادتی ملی پوش کاراته و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا پس از انجام عمل جراحی زانو، از حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،سعادتی در خصوص آسیب دیدگی اش گفت: ماه گذشته و در جریان رقابت های جهانی کاراته در دیدار با حریف فرانسوی در ثانیه های پایانی مسابقه از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شدم و در نهایت نتوانستم برای کسب مدال برنز، رقابت ها را ادامه دهم، در بازگشت به تهران و پس از انجام ۱۰، ۱۵ جلسه فیزیوتراپی با هماهنگی فدراسیون کاراته با فدراسیون پزشکی ورزشی مراحل انجام عملی جراحی انجام شد و خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بود.

 وی با بیان اینکه بر اساس اعلام دکتر سهراب کیهانی- پزشک معالج- می تواند از شش ماه دیگر به تدریج به دنیای قهرمانی بازگردد، ادامه داد: این برای دومین بار بود که توسط فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفتم، دفعه قبل از ناحیه کف دست آسیب دیدم که همان موقع هم توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر شیروانی عمل جراحی شدم و به دنیای قهرمانی برگشتم.

سعادتی تصریح کرد: به عنوان یک ورزشکار بسیار خوشحالم و سپاسگزارم از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد ورزشکار احساس تنهایی  کند چرا که ورزشکار وقتی دچار آسیب دیدگی می شود به لحاظ روحی روانی به هم می ریزد، اما فدراسیون پزشکی ورزشی با پیگیری های مکرر خود باعث دلگرمی ورزشکاران و از جمله من شد. با حمایت هایی که صورت گرفت امروز همه تمرکزم روی بازگشت موفق به دنیای قهرمانی است و قطعا این شرایط برای دیگر ملی پوشان و همچنین ورزشکاران آسیب دیده وجود دارد.

ملی پوش کاراته خاطر نشان کرد: وجود این فدراسیون آرامش بخش ورزشکاران است و از همه مسئولان و ارکان این فدراسیون تشکر می کنم.

 برای دومین بار با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفتم/این فدراسیون نمی گذارد ورزشکاران احساس تنهایی کنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.